4 תשובות
שואל השאלה:
תודה לכולכם
תודה לכולכם
אנונימית
את חייבת לרדת עכשיו
את מפסידה חומר ב 4 ושנה הבאה יש בגרויות
את מפסידה חומר ב 4 ושנה הבאה יש בגרויות
תחפשי סרטונים באינטרנט של הסברים עוזר ממש
שיעורים פרטיים
חברים ממהקבצה שיעזרו לך
שיעורים פרטיים
חברים ממהקבצה שיעזרו לך
את יכולה לבקש עזרה ממישהו שאיתך בהקבצה.
תתחילי מללמוד נושאים שיותר קלים לך, ואת התרגילים הקשים יותר תבקשי מילדים מהכיתה עזרה, לא צריך להתבייש
תתחילי מללמוד נושאים שיותר קלים לך, ואת התרגילים הקשים יותר תבקשי מילדים מהכיתה עזרה, לא צריך להתבייש
באותו הנושא: