6 תשובות
שנייהם אותו דבר ההבדל הוא בין עדה/מוצא לדת
עדה/מוצא זה מאיפה אתה/ אבותיך באו ודת זו האמונה
עדה/מוצא זה מאיפה אתה/ אבותיך באו ודת זו האמונה
מוצא זה הארץ שבה נולדת - ישראל, רוסיה, איטליה, צרפת, תימן, עיראק וכו'
עדה - אשכנזים, מזרחיים וכו'.
עדה - אשכנזים, מזרחיים וכו'.
שואל השאלה:
למה אי אפשר לתת פרח כאות תודה יותר?
למה אי אפשר לתת פרח כאות תודה יותר?
אנונימי
אני לא חושבת שיש הבדל...
אין הבדל. נראה לי ש"מוצא" זו דרך יותר יפה לומר את זה
אנונימי
שואל השאלה:
יש הבדל..
ותודה למשיב "אוףף" זאת התשובה שהייתי צריכה:)
יש הבדל..
ותודה למשיב "אוףף" זאת התשובה שהייתי צריכה:)
אנונימי
באותו הנושא: