4 תשובות
השני, מן הסתם
אנונימית
מרעיבות את עצמן, שמות מלא איפור ומלא פוטושופ.
יש ויש.
יש כאלה שזה הגנים שלהן ויש כאלה שהן מרעיבות את עצמן.. לא חסר כתבות וסיפורים באינטרנט על מה שדוגמניות עברו
ולגבי האיפור.. לא יצא לי לראות ממש דוגמניות שהן לא מאופרות, אבל גם תמיד יצא שראו אותן גם בלי איפור
יש כאלה שזה הגנים שלהן ויש כאלה שהן מרעיבות את עצמן.. לא חסר כתבות וסיפורים באינטרנט על מה שדוגמניות עברו
ולגבי האיפור.. לא יצא לי לראות ממש דוגמניות שהן לא מאופרות, אבל גם תמיד יצא שראו אותן גם בלי איפור
רוב הדוגמניות יפות כבר בטבעי, יש כאלה (גם יפות וגם פחות) שגם מרעיבות את עצמן ומרזות יתר על המידה. ועל הסט לכל הדוגמניות שמים מלא איפור.
אבל כן, מן הסתם יש הרבה דוגמניות שגם בלי זה הן יפות.
אבל כן, מן הסתם יש הרבה דוגמניות שגם בלי זה הן יפות.
באותו הנושא: