2 תשובות
בודקים לפי האיזור הזה שאין עליו פסים ירוקים
כשזה לבן- אבטיח בלי טעם
כשזה צהוב- בשל ומתוק

ואבטיח טעים זה אבטיח שקשה בפנים לא רך, וממש מתוק. ושיהיה אדום בלי לבן
פותחים חותכים טועמים ומצהירים בקול "על טעם וריח אין להתווכח"