חברים אני בצרות צרורות .אני לא רוצה להגיע לסדנת משתחררים בעיר שלי.עכשיו מלתכליחה באותו יום שהיה תמפגש של הסדנת משתחררים לא הייתי.כי מראש קבעתי לי 2 הפניות שיצאו על התאריך הזה .והודעתי לכול המפקדים שלי שלא אגיע.המפקדים שלי מכריחים אותי ללכת לחרא הזה .ולא בא לי.מחק יש לי שיחב עפ המפקד גף שלי בא לי למות.ביטלתי תהפניות באותו יום כי לא יכולתי וזה היה במפתיע .והחיתי מוכרחת לבטל.אז המפקב שלי צעק עלי ואמר לי אני ריצה להבין באיזה קטע את נותנת דין לעצמך.קיצר הלך עליי.בא לי למות.אני לא רוצה ללכת משתי סיהות .לא בא לי שהמשפחה החטטנית שלי תדע שאני הולכת לסנדת משתחררים.ב.לא בא לי לראות את הפרצוף של אחותי.מה עושים ?