2 תשובות
אולי ואולי לא, אל תסיקי סתם דברים.
לא, הרבה פעמים חברות שלי גח אומרות לי ואני אומרת תודה ולדעתי הם גם יפות פשוט נראה לי לא כזה מתאים להגיד גם את כי זה נשמע מאולץ כזה אבל כשצריך לפרגן אני אומרת
באותו הנושא: