התחברות
הרשמה
אם עבדתי ב23 והמשכורת בעשרי שיבוא אני אקבל בעשרי הזה או שיבוא אחריו?
25 באפריל 2018, 11:47
משכורת
שכר
כסף
תשובה אחת
עשירי הזה.
בכל עשירי את מקבלת את הכסף על המשמרות שעבדת עד ה30 לחודש
א
אנונימית1403
באותו הנושא:
עבדתי וקיבלתי משכורת 2000 שקל. מה לקנות?
עבודה ללא תלוש משכורת - באיזה מקומות עבודה ניתן לעבוד בלי תלוש משכורת?
התפטרתי מהעבודה בחודש ה8 עבדתי לפחות 3 שבועות והמנהל צריך להביא לי את המשכורת נכון?
עבדתי החודש יום אחד, 30 שקל לשעה, עשיתי ארבע שעות ובכל זאת קיבלתי 72 שקל משכורת.
אם עבדתי 20 ימים ויצא לי 193.5 שעות ואני מרוויח 29 שח לשעה כמה יצא לי בעשירי המשכורת? פחות או יותר
אתמול עבדתי פעם ראשונה והמשכורות נכנסות כל 10 לחודש ומחר זה 10.6 זאת אומר שיכנס לי משכורת רק של אתמול (רק של יום אחד)?
איך מחשבים כמה פיצויים אני צריכה לקבל? התפטרתי בגלל גיוס, עבדתי שנה והמשכורת האחרונה היא 1780
אם עבדתי יום אחד חובה להוציא לי על זה תלוש משכורת?
עבדתי סהכ 24 שעות קיבלתי משכורת של 763 שח זה טוב? (בת 19)
למי שקיבל משכורת היום, איך הרגשתם שנכנס לכם המשכורת?
משכורת של 6000 שח לחודש זה משכורת טובה יחסית?