3 תשובות
מה? ממתי זה ככה? לי תמיד לוקחים 25-35
כן הם ממש יקרים
תלוי איפה את גרה, בתכלס אם זו פריפריה מונית רגילה תיקח לך גג 15 שקלים ובגט טקסי יקחו לך איזה 30-35 על אותה נסיעה ובמרכז איפה שמפעילים לפי מונה המחיר הזה הגיוני. גם מונית רגילה עם מונה מתחילה ב4.8
אנונימי
באותו הנושא: