4 תשובות
אז אל תעני על זה, את לא חייבת.
"צריך"?
אין גיל כזה שבו צריך להיות במערכת יחסים.
את יכולה להיות בת 26 ולהיות בלי חבר, אין לזה חוק.
כשזה מגיע זה מגיע. אין לזה דד-ליין או משהו כזה
בכל גיל יכול להיות לך חבר.
אם את נראת ילדה רצינית ובוגרת אז כך הקשר ייראה אך אם את לא נתפסת כילדה בוגרת אז כך גם הקשר יראה...
בהצלחה:-)
אל תתיחסי למה שכולם חושבים עליך
העיקר שיהיה לך טוב
אנונימית