3 תשובות
הייתי מעריכה אותו אני אוהבת אנשים שהבינו את החיים ולא אנשים שחושבים שהכל ורוד ופורח
אנונימית
הייתי מגיבה בפידבק... שימשיך... זה חשוב שאתה יודע שמעריכים אותך... ואולי עם האומץ המוגזם שלי מנסה לקרב אותו למעגל החברים שלי חחח
אני מאוד אוהבת אנשים כאלה, כל עוד רואים שזה לא צומי או טיפשי.
באותו הנושא: