5 תשובות
לא חושבת שזה מסוכן, ברור שאם נגסת בו אז ישאר פירורים.. אבל הכל בסדר.
לא ממש... זה הכ פירורים/חתיכות שנשארו לך בפה וזה הגיוני שהאקמול מר
לא. תרופות הם בצורת גלולות כדי שלא תצתרכי לטעום אותם ותוכלי לבלוע בקלות. את תהיי בסדר לגמרי, יש אנשים שמפרקים גלולה לתוך כוס מים או מיץ.
זה לא מסוכן, לא יקרה לך כלום אל תדאגי
אנונימית
אממ לא לא יקרה לך כלום
גם ככה זה מתפרק בגוף אז זה לא משנה כל כך