4 תשובות
למה את מקבלת 15! שח לשעה זה כלום!
זה פחות משכר מינימום
תבקשי לעלות ללפחות 25! אפילו 30
שיעור פרטי זה 50 לכל הפחות.. תלוי לאיזה כיתות ובת כמה את?
שואל השאלה:
אני רק בת 13 ועושה לכיתות ב' באנגלית
אנונימית
את צריכה לבקש יותר! תעלי את המחיר לאט לאט.. נניח ל 20 ואחכ ל 30 ולמישהו חדש ישר תגידי 30.. ככה עד שתגיעי ל 50