4 תשובות
זה תלוי במה את מקנאה... אם את/ה רוצה לדבר בוא/י לפרטי אשמח לעזור:)
תילחם על זה אם אתה מרגיש צורך לקנא תסביר לעצמך למה אתה לא צריך לקנא, תיהיה שמח בחלקך..

יום טוב!
להתפלל שלא תעלה קנאת אחרים עליך ושלא תעלה קנאתך על אחרים..:)
משהו שתמיד עוזר לי זה לחשוב שבעצם אולי את הדברים הטובים של אותו אדם אתה רוצה אבל את הדברים הפחות טובים וההתנהגות השלילית בטוח אתה רוצה וכמו שאתה לא רוצה את הדברים הרעים שלו-ככה לא תרצה את הדברים הטובים, ופשוט תיהיה שמח במה שיש לך, מקווה שעזרתי:)