7 תשובות
לא כי אין לי אף פעם כסף
רוב הזמן אני אם כרטיס אשראי
רוב הזמן אני אם כרטיס אשראי
כן, שני שקלים או חמישה
תלוי כמה יש לי
תלוי כמה יש לי
אני אוהב לשמוע אותה מנגנת ולתת לה לפחות 10 ש"ח (ואף יותר)
מעריך את זה שהיא מביאה את עצמה לנגינה בפני אנשים וחושב שמגיע לה
מעריך את זה שהיא מביאה את עצמה לנגינה בפני אנשים וחושב שמגיע לה
כן, תלוי כמה כסף יהיה לי באותו רגע ועד כמה שאצטרך אותו לאותו היום
הייתי שמה באזור ה5 שקל
הייתי שמה באזור ה5 שקל
בכנות? אני לא חושבת..
כי מה לעשות.. כשאני הולכת ברחוב כנראה יש לי מטרה והיא לא לתת למישהי כמה שקלים.. סורי
יאללה מינוסים בואו בהמוניכם
כי מה לעשות.. כשאני הולכת ברחוב כנראה יש לי מטרה והיא לא לתת למישהי כמה שקלים.. סורי
יאללה מינוסים בואו בהמוניכם
אם יש לי בשלוף
מה שזה מעליי אמר
באותו הנושא: