6 תשובות
אני מניח שישר עונות
מה בנות יותר אוהבות?
אנונימי
באמצע. לא נואשות אבל גם לא משחקות אותה
באמצע לכיוון הישר עונות, אני שונא שיחות שכל אחד עונה אחרי חצי שעה, זה מעצבן אותי.. קוטע לי את חוט המחשבה..
אנונימי
אני אגיד לך את האמת כל החברים שלי משחקים אותה קשה להשגה כמו ילדים בני 7 אני ההפך הגמור עונה וזמין בשביל מה להן לעשות משחקים? זה לא תורם לאף אחד ובמיוחד לא לכן בקיצור אני מעדיף את אלה שעונות וזמינות. ( יש לי ידידה טובה והיא הייתה בקטע של מישהו וסיננה אותו כדי שירצה אותה חח והוא לא יותר רצה אותה אלא ירד לו ממנה ).