11 תשובות
כן המון המון
כן איזה ספאם דפוק
כן גם אני אוהבת
ולא
ולא
לא הייתה
כןן אני מאוד אוהבת!
ויותר אוהבת שנותנים לי!
רמזרמז
ויותר אוהבת שנותנים לי!
רמזרמז
כל יומיים אני מגיעה לעמוד הראשי חח אבל באנונימי לא זוכרת מה שאלתי פעם אחרונה שהייתי שם
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר ספאם? שאלתי עם הייתה לכם שאלה שהגיעה לעמוד הראשי ,אני לא מבינה למה כל שאלה שנייה באתר אז התגובות זה "ספאם ,ספאם" מה הקטע? אתם סתם מעליבים.
מה הקשר ספאם? שאלתי עם הייתה לכם שאלה שהגיעה לעמוד הראשי ,אני לא מבינה למה כל שאלה שנייה באתר אז התגובות זה "ספאם ,ספאם" מה הקטע? אתם סתם מעליבים.
אנונימית
כן, שאלה על משהו שקרה לי בחיים
זה דווקא מאד עניין את האנשים בסטיפס
130 + נעצים
זה דווקא מאד עניין את האנשים בסטיפס
130 + נעצים
היו לי מלא ספאמים שהגיעו לעמוד הראשיxd
הרגשתי מוצלחת..
הרגשתי מוצלחת..
היא לא התכוונה שהשאלה שלך היא ספאם, אלא שספאם שלה היה בעמוד הראשי.
שואל השאלה:
אהה , סורי חח
אהה , סורי חח
אנונימית
באותו הנושא: