4 תשובות
זה כואב, כן יהיה לך קצת לא נוח ולא נעים לשבת אחכ
צריך שמן או וזלין כדי שיכאב פחות
ולגבי הקקי והשלשול... לא זה לא נכון.
אם זה מעניין או מסקרן אותך תנסי עם מישהו שאת בוטחת בו (עדיפות לבן זוג) ותראי אם זה הסגנון שלך
צריך שמן או וזלין כדי שיכאב פחות
ולגבי הקקי והשלשול... לא זה לא נכון.
אם זה מעניין או מסקרן אותך תנסי עם מישהו שאת בוטחת בו (עדיפות לבן זוג) ותראי אם זה הסגנון שלך
אנונימית
חייב וזלין
לא יודע אם אפשר לשבת או לא אבל ניראלי שקצת יכאב לשבת
חשוב לעשות קקי ליפני שלא יצא באמצע..
לא יודע להגיד לך על אנאלי כי לא יצא לי לעשות למרות שניסיתי עם כמה בנות.. בואי נגיד שזה תלוי כמה עבה יש למי שאת רוצה לעשות איתו אנאלי חחח
לא יודע אם אפשר לשבת או לא אבל ניראלי שקצת יכאב לשבת
חשוב לעשות קקי ליפני שלא יצא באמצע..
לא יודע להגיד לך על אנאלי כי לא יצא לי לעשות למרות שניסיתי עם כמה בנות.. בואי נגיד שזה תלוי כמה עבה יש למי שאת רוצה לעשות איתו אנאלי חחח
עם הכנה נכונה וממושכת זה לא אמור לכאוב! כשלא כואב אין בעיה לשבת! לא יוצא קקי. כדאי לעשות עם בן זוג מנוסה, שאת סומכת עליו ושיהיה קשוב אלייך שאם משהו לא נוח לך או כואב שיפסיק מייד. ווזלין זה חומר לא מומלץ בגלל השמנוניות שלו יש בבית מרקחת חומרים שמיועדים בדיוק לזה והם על בסיס של ג'ל שנמס במים וכוללים אפילו חומרים מאלחשים ומומלץ להשתמש בהם! למי שמעוניינת להשאר בתולה לחתונה זאת דרך לקבלת סיפוק מיני והנאה ויש שאומרות הנאה גדולה יותר אפילו. גם הבן נהנה מאד! בהצלחה
כשעושים נכון זה לא כואב
עשיתי עם אקס שלי ועשינו נכון ולא כאב לי.
חובה חומר סיכה אחרת זה נורא כואב
אם לא כואב אפשר לשבת
לא יוצא בגלל זה קקי, זה לא קשור
עשיתי עם אקס שלי ועשינו נכון ולא כאב לי.
חובה חומר סיכה אחרת זה נורא כואב
אם לא כואב אפשר לשבת
לא יוצא בגלל זה קקי, זה לא קשור
אנונימית
באותו הנושא: