2 תשובות
לא פשוט יוציאו אותך מהצבא... לא יתנו לבנאדם אבדני שאשכרה ניסה להתאבד סתם ככה ללכת חופשי. ישימו אותך בבית חולים, יבדקו אותך, יראו מה הולך איתך...
כמובן, לבסוף שיראו שזה היה מבויים זה רק יסבך אותך יותר.
ממליץ לך לעשות את זה כראוי... לפנות למפקד, להסביר לו שקשה לך, להגיב בקשה.. יש כל מיני דרכים. אבל לביים התאבדות זה לא מומלץ בכלל.
כמובן, לבסוף שיראו שזה היה מבויים זה רק יסבך אותך יותר.
ממליץ לך לעשות את זה כראוי... לפנות למפקד, להסביר לו שקשה לך, להגיב בקשה.. יש כל מיני דרכים. אבל לביים התאבדות זה לא מומלץ בכלל.
לא בטוח.
באותו הנושא: