11 תשובות
גם אני עצובה, בכיתי מלא באמת
כן מאוד
הוא יוצר טוב הייתי חורשת על השירים שלו
לא, גם אני ממש עצובה מזה אתמול כל הזמן בכיתי בגלל זה
אני לא עצובה אבל כואב לי שהוא הלך בגיל כזה
גם אני:(
זה היה כל כך פתאומי
כואב לי ממש שהוא מת בגיל כזה צעיר, הוא היה אחד האנשים האהובים עלי, הוא כל כך מוכשר.
המוות שלו היה ממש לא צפוי וזה בהחלט מעציב
אני ממש עצובה, עשיתי מרתון של כל השירים שלו ואני חופרת לכל החברים שלי...
אפילו לאנשים בשכבה שלי שאני לא בקשר איתם, אני כזה אומרת בלי קשר לכלום "שמעתם שאביצ'י מת?! איזה עצוב זה..."
מאוד כואב לשמוע על בן אדם שהלך בגיל צעיר כל כך אבל בכללי על כל בן אדם שמת כואב לי לשמוע בכלל לא נעים לשמוע
כולנו.
פשוט נשבר הלב
זה עצוב אבל הוא עשה את זה לעצמו