3 תשובות
אתה עובד? יש לך כסף משלך? תשכיר דירה משל עצמך?
אני כל כך מבינה אותך! אני לא מסתדרת עם ההורים שלי בכלל ושקלתי לעבור לגור אצל חברים כי פשוט לא מצאתי שום פתרון אחר.
גם הפתרון הזה לא מושלם
ברור שיש. אם המצב הוא בלתי הפיך, ניתן לחייג לרווחה והם יכולים לתת לך להיות בהוסטל כזה לנוער, אבל צריך לברר כי לא כל נער שפונה אליהם הם מקבלים, בעיקר מופנה לנוער בסיכון, לפני כן הם צריכים לראות את ההורים ולדעת אם יש פיתרון אחר.