5 תשובות
כי הפעולה האוטומטית שאנחנו עושות כשאנחנו באות לשירותים לרב זה פשוט להתיישב על המושב של האסלה. פום הוא לא שם. פום כבר התיישבנו. לא קצת מעצבן?
עריכה: לא הבנתי עזבו
כי הן צריכות לשבת בשתי המצבים
שואל השאלה:
לא הבנתי
התכוונתי לא לגמרי רק את העגול הזה
אנונימית
א' כי אנחנו לא שמות לב ומתיישבות ואפשר גם ליפול פנימה ככה כשאין את הקרש. ב' כי זה דוחה לגעת בזה ולהוריד אחריכם כי אתם הרבה פעמים מפספסים ומשפריצים קצת עליו