13 תשובות
לא יודעת תלוי
J1
קצת.
לא
אם זה כלפי אז כן כי אני נעלב ממש ממש בקלות...
שואל השאלה:
לא כלפיכם אבל נגיד אתה תגיד/י או עשית משהו מפגר אז אני יגיד סתום בצחוק..
התכוונתי שאני מקללת שאני מתעצבנת אני מתעצבנת מהר אז כע
יכול להיות שאני אקבל את זה קשה, פעם היה לי להתווכח עם בת זוג שלי בגלל משהו שהיא אמרה בצחוק וממש ממש קיבלתי קשה:(
לא זה מצחיק אותי כשאנשים מקללים
אנונימי
ממש לא זה הכי כיף. ירידות והקנטות הדדיות בצחוק זה הכי מוסיף
זה לא יפריע לי אישית
אבל אם יש לך צורך לקלל גם בפארסיה הדבר יגרום לי להרהר קצת
חשוב לא לעבור את הגבול.
באמת שלא הבנתי על מה מינוס? אני לא רוצה שיגידו עלי סתום, לא אמרתי שהיא לא בסדר הבעיה איתי יש לי רגישות יתר
לא
גם אני מקללת מלא
לע גם אני מקללת הרבה