2 תשובות
אני עשיתי את הפרזנטציה שלי באנגלית על המצאות ישראליות, זה היה כושל כי אני גרועה באנגלית אבל זה רעיון טוב לדעתי:)
אנונימית
על הצורך של הישראלים ללמוד אנגלית ולשכלל את המבטא שלהם
באותו הנושא: