2 תשובות
מאלה שחשים שיש להם 4*4
זה למה לא נוסעים לשטח בעגלה קוריאנית מוגבהת..
רוצה שטח תקני לנד קרוזר או פאג'רו ואם אין תקציב אז פורסטר או xv.