2 תשובות
מאלה שחשים שיש להם 4*4
זה למה לא נוסעים לשטח בעגלה קוריאנית מוגבהת..
רוצה שטח תקני לנד קרוזר או פאג'רו ואם אין תקציב אז פורסטר או xv.
רוצה שטח תקני לנד קרוזר או פאג'רו ואם אין תקציב אז פורסטר או xv.