3 תשובות
תקני שמפו ומרככים טובים יותר, עם שמן קוקוס, עם דברים שיזינו לך את השיער.
כמובן תפחיתי גם בפנים.
כמובן תפחיתי גם בפנים.
יכולה להגיד לך מה שעוזר לי -
אני מייבשת עם מגבת קצת ואז במהלך שהשיער מתייבש אני מסרקת אותו מספר פעמים וזה ממש עוזר לי שהשיער יהיה יותר חלק.
אחר כך שמה קצת ממש קצת שמן לשיער בשיער כדי להוריד נפח
/ עריכה /
עדיף החלקה מאשר כל פעם מחליק ופן וזה גם פחות כאב ראש.
ותגזרי קצוות מידי פעם, זה ממש עוזר לשיער להראות יותר טוב וזה גם בריא
אני מייבשת עם מגבת קצת ואז במהלך שהשיער מתייבש אני מסרקת אותו מספר פעמים וזה ממש עוזר לי שהשיער יהיה יותר חלק.
אחר כך שמה קצת ממש קצת שמן לשיער בשיער כדי להוריד נפח
/ עריכה /
עדיף החלקה מאשר כל פעם מחליק ופן וזה גם פחות כאב ראש.
ותגזרי קצוות מידי פעם, זה ממש עוזר לשיער להראות יותר טוב וזה גם בריא
כשאת משתמשת בפן אל תייבשי את השיער ממש עד הסוף כי זה מאוד מייבש אותו. במחליק מציעה לך לא להשתמש בכלל, או ממש בכמות מזערית. אני מציעה לך גם להסתפר, למרות שלא יהיה נורא אם לא תסתפרי, פשוט זה יעזור, תתני לשיער לנוח כמו שאת עושה, תדאגי לשיער שלך, יש שמנים מסויימים שעוזרים והמצב ישתפר בהדרגה
בכללי אם את רוצה שהשיער יהיה יותר חלק תעשי מה שhere for you אמרה אחרי חפיפה, זה עובד, ואל תעשי צמות וכאלה שיתלתלו את את השיער
בכללי אם את רוצה שהשיער יהיה יותר חלק תעשי מה שhere for you אמרה אחרי חפיפה, זה עובד, ואל תעשי צמות וכאלה שיתלתלו את את השיער