8 תשובות
גם לי זה קרה מלא.
קרה לי בglee כשפין מת:(
וביחידת המתאבדים כשהבן אדם עם האש הקריב את עצמו בשביל כל היחידה.
וכשגיליתי שפול וואקר מת בכלל איבדתי את זה
אני בן אדם רגיש/:
וואי קורה לי כמעט כל הזמן
גם אני בעיקר
בוואן פיס ace: (
החתונה האדומה. בכיתי משהו כמו שעתיים ברצף! בחיים זה לא קרה לי
כן, רומינה יאן.
ששיחקה בקטנטנות. איזה עצוב זה היה לי.
שואל השאלה:
אני בכיתי עכשיו למשך שלוש שעות שסאמי מאקדמיה לריקוד מת ועדין אני בהלם לא נורמאלי מזה
אנונימית
וואו בכיתי המון לפני שבוע כשסיימתי את הסדרה שלי ודמות ראשית נרצחה שם בדם קר. הורסים אותנו הסדרות האלה הורסים