19 תשובות
כי היא מעלה תמונות בבגד ים.
החברה מנסה להגיד שאם תעלי תמונות פרובוקטיביות ישימו לב אלייך, ככה לפחות אצלה.
יש לה גוף, היא יפה, היא מדגמנת יש לה חנות יפה. היא מפורסמת לכל דבר, כמו בר רפאלי.
פיפיט שאדטס
היא לא מגיע לרמה של בר רפאלי
בר התפרסמה בדרך הישנה בגיל מאוד קטן ולא בזכות הגוף שלה
אנונימית
כי היא דוגמנית, ועכשיו גם יש לה חנות.
החברה לא אומרת כלום, זה שהיא מפורסמת לא אומר שכולם צריכים להיראות כמוהה, או שכל המפורסמים נראים כמוהה.
יש גם מפורסמים שנראים שונים ממנה בכל בחינה, ועדיין הם מפורסמים.
שואל השאלה:
אבל למה יש לה חנות בגדים? לא כי היא עבדה קשה והתאמצה, אם היא לא הייתה נראית טוב כנראה היא הייתה צריכה לעבוד מאוד קשה בשביל לפתוח חנות
אנונימית
אמרתי שהיא דוגמנית כמו בר רפאלי ואמרתי בר רפאלי כי בר הייתה מצטלמת בעירום עם ידיים על הציצי וככה היא קיבלה הערכה יותר גדולה מבדרך כלל btw
היא לא מקבלת הכרה. פשוט המון עוקבים באינסטגרם.
היא עבדה בשביל זה לכל מי שכותבים שלא.. זה לא ביום אחד קורה צריך לעבוד בשביל זה.

לשאלה ישימו לב אלייך רק אן תהיה את אולי לא תהיי מפורסמת אבח אנשים אוהבים רק אנשין שהן הם עצמם אפילו אם יהיו לך קצת חברים הם יהיו אמיתיים כי את היית את עצמך
אני הבנתי שהיא התפרסמה רק בגלל התמונות שלה..
אגב יש לי חברה שמעלה תמונות שלה עם בגד ים שרואים לה חצי מהצי** ומשאר האיברים המוצנעים ואיך שהיא התחילה להעלות את זה נהיה לה 13 אלף עוקבים..
אז החברה שלנו באמת כזאת.
מכירה עוד ילדה שמעלה תמונות שכל החזה שלה בחוץ, היא מוציאה אותו מהחולצה ועושה קצת פוטושופ שיראה גדול יותר ומעלה את זה ככה ואז העוקבים והלייקים שלה קופצים.
זה עצוב שככה החברה שלנו היום.
אנונימית
אני לא חושבת שהיא בכלל ראויה להערכה.
שואל השאלה:
לא אמרתי שהיא לא עבדה קשה בשביל זה, אני רק אומרת שנותנים יותר מקום בשבילה כי היא נראית טוב, כמו ריהאנה, אני מאוד אוהבת אותה ואני יודעת שהיא עבדה קשה בשביל החברה שלה, אבל זה היה הרבה יותר קשה להתקדם ולהפתח אם היא לא הייתה מפורסמת, אבל במקרה של נטע היא פשוט נראית טוב, ויש לה מקום משלה והיא יכולה לעשות ולדבר על דברים טובים שישמעו עליהל אבל היא רק מעלה תמונות בבגדי ים.. היא מפורסמת מכלום, כמו קיילי ג'נר
אנונימית
זה גורל אין מה לעשות. יש מלא בנות יפות שלא מצליחות בכלל.
הגורל שלה זה להיות יפה ולהצליח בתור דוגמנית ובתור עסק לבגדי ים.
קודם כל כן,
אם את יפהפייה לגמריי יש לך headstart בקטע של פרסום, שירה, משחק, הכל, אם את יפה, זה פלוס ענקי, וזה ידוע.
דבר שני היא פרובוקטיבית בטירוף.
ושלישית, יש לה חברה מצליחה לבגדי ים, שסחטיין, כל הכבוד לה על זה, ומלא חברות שלה מפורסמות הולכות עם הבגדי ים שלה, מעלות לאינסטגרם ומפרסמות אותה עוד יותר.

קשרים, יופי, ומשהו מסביב שישאיר אותך מדוברת. זה למה היא מפורסמת.
*שרק עם תעלי תמונות בביקני תקבלי הכרה.. אל תקנאי בה בחיים בבן אדם שהתפרסם לפי הגוף שלו אותי אישית זה קצת מגעיל
כי סקס מוכר
אין מה לעשות זה העולם שלנו וזה חרא
מי שיש לה גוף טוב ומצטלמת בצורה פרובקטיבית נהיית מפורסמת בד"כ
אנונימי
היא עבדה קשה והתאמצה אחותי.
תחשבי מזה לסיים צבא ולפתוח עסק לבגדיי ים עם הכסף שאין והסיכוי להצליח שאין.
וואלה מודה היא התפרסמה מתמונות בבגד ים ובכל זאת מגיע לה קרדיט לדעתי.
הבגדיי ים שלה הגיעו לדוגמניות של ויקטוריה סיקרט.
מה לעשות אנשים על פני כדור הארץ לא הבינו שדוגמנות זה פסגת החארטה. אפשר לקנות בגד גם בלי שיגידו לך בפרצוף "הבאנו מישהי עם יופי אירופאי/אתיופי מה שלא יהיה, כדי שתיראי איך היא נראית בבגד ואת לא ובכל זאת את קונה את הסמרטוט שלנו"

ככל שתתמכי בזה תהיה להם סיבה להמשיך. את חושבת שהקיום שלך לא שווה אם החברה מחשיבה אותך פחות יפה ממנה? זה כי כל אחד היום חושב שמגיע לו משהו והוא יותר חכם/טוב מהאחר. אם אין לך בליטה לא רצויה וזה הגיע לסכנה רפואית, אין סיבה שלא תעריכי את העובדה שיש לך 2 ידיים ו 2 רגליים
כי להזכירך יש כאלה שאין להם. ויש כאלה שנולדו 2 בגוף של אחד (סיאמי).
בכנות, היית רוצה להיות כזה?
אנונימי
ההם

(תצפי בזה)
באותו הנושא: