2 תשובות
תקשבי לפעמים זה באמת מה שהם מחפשים וזה לא קשור שהוא היה במערכבמערכת יחסים 4 שנים הוא יכול להתאהב בשנינ וחצי פשוט תנסי להעביר לו שאת לא זולה ולא מהבנות האלה
בניגוד למה שרוב הבנות חושבות לא כל הבנים "סטוציונרים".. גם אני חשבתי בדיוק כמוך בעניין של חבר שלי ורציתי להיפרד ממנו כדי לא להרגיש שאני ריבאונד או סטוץ.. אבל היום אנחנו ביחד יותר מארבעה חודשים ואני מאושרת כמו שלא הייתי בחיים שלי.. לגבי השאלה שלך, את לא יכולה לגרום למישהו לאהוב אותך.. פשוט תהיה עצמך ותחכי למי שיאהב אותך כמו שאת.. בהצלחה :)