5 תשובות
ניראלי מנזלת
אנונימית
הליחה היא דרכו של הגוף לניקוז חיידקים, וירוסים ואלרגנים שהם חומרים ומזונות שהאדם בדרך כלל אלרגי אליהם/אוכל.
שואל השאלה:
אז אם בזמן האחרון יש לי הרבה ליחה, זה אומר שמשהו שאני אוכלת לא טוב לגוף שלי?
זה כנראה חלב יש מצב? כי אני יודעת שהקיבה שלנו לא בנויה לעיכול חלב.. (אני אוכלת כל יום כריך 1 עם גבינה לבנה וגבינה צהובה)
אנונימית
ליחה יכולה להיווצר גם מעישון יתר
מוצרי חלב באופן כללי גורמים לעוד ליחה בלי קשר אם את רגישה לזה או לא