20 תשובות
מדהימה, גם לי היה קשה אם היה לאחותי רע.
לגמרי.
אני מאוד מחוברת לאחותי, היא מודל לחיקוי בשבילי.
אני מאוד מחוברת לאחותי, היא מודל לחיקוי בשבילי.
לגמרי מזדהה.
אחותי היא החברה הכי טובה שלי אנחנו תמיד ביחד
אחותי היא החברה הכי טובה שלי אנחנו תמיד ביחד
שואל השאלה:
מחכה לטוב אבל יש נפילות ואני חסרת אונים
מחכה לטוב אבל יש נפילות ואני חסרת אונים
אנונימית
מה קרה לה? סליחה אם זה אישי אבל אולי נוכל לנסות לעזור או משהו
אנונימית
ברור, קטנה שלי.. כל כך אוהבת אותה
שואל השאלה:
זה קשה לאבור עוד ועוד קשיים
זה קשה לאבור עוד ועוד קשיים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת למה זה ככה למה כל כך קשה הכול? הכול מסובך
אהבה, חבר, משפחה, חברות
פשוט לקבל אהבה למה זה כל כך קשה להשיג אותה
נלחמת בדיכאון, יום יום. לא רוצה להישאב לזה אבל מרגישה לא כמו כולם
אני לא יודעת למה זה ככה למה כל כך קשה הכול? הכול מסובך
אהבה, חבר, משפחה, חברות
פשוט לקבל אהבה למה זה כל כך קשה להשיג אותה
נלחמת בדיכאון, יום יום. לא רוצה להישאב לזה אבל מרגישה לא כמו כולם
אנונימית
כן
איזה חמודה את
העיקר שאת תהיי שם בשבילה ותנסי לעזור לה לעבור את הקשיים.
אם היא רוצה לדבר אז תהיי שם בשבילה ותנסי לעזור לה להישאר חזקה.
כשאני הייתי בדיכאון וכשעברתי דברים השיחות שלי עם אחותי עזרו לי כי פרקתי הכול. תנסי להראות שאת מקשיבה מאה אחוז. (אני לא יודעת אם אחותך היא כזאת שאוהבת לדבר, אני כן כזאת חחח).
ואל תידאגי הכול בסוף יעבור.
העיקר שאת תהיי שם בשבילה ותנסי לעזור לה לעבור את הקשיים.
אם היא רוצה לדבר אז תהיי שם בשבילה ותנסי לעזור לה להישאר חזקה.
כשאני הייתי בדיכאון וכשעברתי דברים השיחות שלי עם אחותי עזרו לי כי פרקתי הכול. תנסי להראות שאת מקשיבה מאה אחוז. (אני לא יודעת אם אחותך היא כזאת שאוהבת לדבר, אני כן כזאת חחח).
ואל תידאגי הכול בסוף יעבור.
אנונימית
שואל השאלה:
^תודהה
^תודהה
אנונימית
ממש לא מזדהה, אחי הקטן הוא ילד דוחה שלא מפסיק לפגוע בכל מי שמנסה לעזור לו
אבל זה מאד יפה מצדך..
אבל זה מאד יפה מצדך..
אנונימית
בכיף. איזה כיף לאחותך שיש לה אותך זה לא מובן מאליו קשר טוב בין אחיות
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר לשתף בפרטי?
אפשר לשתף בפרטי?
אנונימית
דיי אמלא איזה חמודה את.
הייתי ממש שמחה אבל אין לי מספיק פרחים סליחה. וואי איזה באסה הייתי עוזרת בכיף
הייתי ממש שמחה אבל אין לי מספיק פרחים סליחה. וואי איזה באסה הייתי עוזרת בכיף
אנונימית
שואל השאלה:
אני אלך לישון.
אני אלך לישון.
אנונימית
כן, אחותי חווה המון קשיים בבית הספר והיו לה מחשבות אובדניות (זה היה בעבר וזה בטיפול) וגם אבא שלה עזב אותה והיא רק בת 10..
כל כך כואב לי שהיא פשוט לא מצליחה להתחבר לילדים והם המשיכו להציק לה, דיווחנו למורה אבל הצלקת הנפשית לא תעבור.
הילדים הורידו לה את הביטחון והיא באשמתם נורא רגישה ונעלבת בקלות ומנסה לעשות כל מיני דברים כדי שהילדים בכיתה יהיו החברים שלה ולרצות אותם וזה פשוט מבאס שאני לא יכולה באמת לגרום לאחרים להתחבר אליה.
יש לה 2 חברות בכיתה אבל גם עליהן היא לא ככ סומכת.
שנה הבאה היא עוברת בית ספר ואני ממש מקווה שיהיה לה טוב שם.
אני מאחלת לאחותך למצוא אהבה ואושר שתספק אותה, ותמלא אותה ותגרום לה להרגיש מדהים עם עצמה.
כל כך כואב לי שהיא פשוט לא מצליחה להתחבר לילדים והם המשיכו להציק לה, דיווחנו למורה אבל הצלקת הנפשית לא תעבור.
הילדים הורידו לה את הביטחון והיא באשמתם נורא רגישה ונעלבת בקלות ומנסה לעשות כל מיני דברים כדי שהילדים בכיתה יהיו החברים שלה ולרצות אותם וזה פשוט מבאס שאני לא יכולה באמת לגרום לאחרים להתחבר אליה.
יש לה 2 חברות בכיתה אבל גם עליהן היא לא ככ סומכת.
שנה הבאה היא עוברת בית ספר ואני ממש מקווה שיהיה לה טוב שם.
אני מאחלת לאחותך למצוא אהבה ואושר שתספק אותה, ותמלא אותה ותגרום לה להרגיש מדהים עם עצמה.
אנונימית
שואל השאלה:
קשה שהיא עוברת את זה
אחותי גם סבלה מהחברה
דיברתי עכשיו בטלפון והוצאתי הכול עכשיו אפשר לישון יותר טוב
קשה שהיא עוברת את זה
אחותי גם סבלה מהחברה
דיברתי עכשיו בטלפון והוצאתי הכול עכשיו אפשר לישון יותר טוב
אנונימית
חחח יופי אני שמחה שאת מרגישה יותר טוב עכשיו :)
אנונימית
מזדהה כלכך
לפחות לאחותי לא מציקים בבית ספר כמו שהציקו לי,
לפחות לאחותי לא מציקים בבית ספר כמו שהציקו לי,