אנחנו חבורה של בנות ואני לא מתכוונת לצאת כי כביכול אני אהיה לבד וחברה טובה שלי בקושי אכפת לה ממני היא תהיה עם החברה הטובה שלה (שזאת לא אני..) שהם ממש bff והשניות אני לא מסתדרת איתן.. ואין אני פשוט לבד כנראה שלא אצא אפילו לא שאלה אותי אם אני באה איתן בכלל זאת שהכי פחות ציפיתי התעניינה לדעת אם אני באה אני מבואסת להיות בבית לבד מה אפשר לעשות?. ולצאת אני לא רוצה בכלל ירד לי כל החשק