7 תשובות
לא בכיתי כל הטקס אבל כן בכיתי ברובו.
זה בסדר, זה קשה ויש דברים מרגשים.
זה בסדר, זה קשה ויש דברים מרגשים.
בטקס בכיתי פחות אבל הביאו לנו הרצאה ולא הפסקתי לבכות
לא בכיתי
שואל השאלה:
כשזה מגיע למוות אין סיכוי שהעיניים שלי יישארו יבשות.
כשזה מגיע למוות אין סיכוי שהעיניים שלי יישארו יבשות.
אנונימית
פעם הייתי בוכה עכשיו פשוט הפכתי לבנאדם פחות רגיש
כולם בוכים.
האמת שהשנה לא בכיתי בטקס כי זה לא היה מרגש בשיט
אף אחד לא הקשיב למה שאומרים כולם היו מרוכזים בכמה שחם וניסו לא לקבל מכת שמש או להתעלף
האמת שהשנה לא בכיתי בטקס כי זה לא היה מרגש בשיט
אף אחד לא הקשיב למה שאומרים כולם היו מרוכזים בכמה שחם וניסו לא לקבל מכת שמש או להתעלף
אנונימית
לא רק את
באותו הנושא: