12 תשובות
אם את לא רוצה קשר אז פשוט תמשיכי להיות כזה. תכלס עם הזמן מישהו יבוא וימיס איתוך אז פשוט תני לזמן לעשות את שלו.
לעלות טמפרטורה
סתם, לפי דעתי תתחילי להתיידד עם בנים או סתם שיחות קצרות וככה תתרגלי אליהם
שואל השאלה:
תשמע אני פשוט קרה כמו קרח
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה ממש מלחיץ
אנונימית
מה זאת אומרת קרה כמו קרח? תני דוגמא
אנונימי
שואל השאלה:
מישהו מתחיל איתי אני אענה ביבש ויתרחק ממנו
אנונימית
גם אם הוא מוצא חן בעיניך?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני לא נמשכת לבנות ממש לא יש לי חלחלה רק מהמחשבה הזו
אנונימית
שואל השאלה:
זה הקטע שאף אחד מהבנים לא מוצאי חן בעייני
אנונימית
אז זה בגלל שהם לא מוצאים חן בעיניך.. את תראי שזה ישתנה שתמצאי מישהו שכן מוצא חן בעיניך ותרצי אותו
אנונימי
אני בול כמוך.
כל פעם שמתחילים איתי, גם אם זה בצורה הכי נחמדה שיש אני פשוט ממש קשוחה וקרה
סתם דוגמא מישהו התחיל איתי לפני יומיים והיה חמוד באמת ואמרתי לא תודה ואז הוא שוב בא ושוב התחיל איתי ואמרתי טוב שיגעת את ראבי יאללה חאלס והלכתי.
אני גם כן מפחדת מקשר עם בנים, לא יודעת להסביר את זה. כאילו נלחצת כזה
מבינה אותך אחותי, בסוף יגיע מישהו שימיס אותנו חחח אל תדאגי
אנונימית