התחברות הרשמה

רוב האנשים ברייב בראשלצ בני 13-14?

17 באפריל 2018, 22:14
ראשון לציוןיום העצמאותהופעות    
4 תשובות
נראה לי שכן
Y
Yasuo101
כן
בגלל זה לא רציתי ללכת לשם
פ
פרופ' לבאסה.
ממה שאני יודעת זה כזה.. 14-15
V
Vogue
כן, בן דוד שלי אמר לי שילדים מהבית ספר שלו (ביסודי) הולכים לרייב.. חח
You Are Not Alone
באותו הנושא:
הייתם פעם ברייב? אם כן היה לכם כיף?
יש הגבלת גיל לרייב עצמאות בראשלצ?
כמה יעלה בערך הסעה לרייב עצמאות בראשלצ? מירושלים
מה אתם אומרים על ילדה שהתנשקה ברייב עם חמש בנים בערך
ברייב כיף בכלל?
ברייב פורים אנשים מתחפשים והכל או מתלבשים רגיל?
הייתם פעם ברייב? זה כיף?
איפה יש סניפים של סופט טאצ' בראשלצ?
איזה תחנת רכבת הכי קרובה לסינמה סיטי בראשלצ?
מי יהיה ברייב?
איך אפשר להגיע לראשלצ לרייב עצמאות מבאר שבע? יהיה אוטובוסים בלילה גם בשביל לחזור? בערך בשתיים