התחברות
הרשמה
אני עם חברים שלי בפארק ומצאתי מאתיים שקל אבל לא יודעת ממתי הם שם.
וכאילו.. יש כאן הרבה אנשים אני לא יודעת מה לעשות. לקחת לעצמי? אני לא יכולה להשאיר את זה שם.. וסביר להניח שישקרו לי אם אני אשאל. לקחת? להשאיר? אני מרגישה עקיצות מצפון האמת._.
17 באפריל 2018, 17:08
כסף
כספים
3 תשובות
תיקחי!הלוואי עלי למצוא מאתיים שקל
_
_candy_girl
תקחי, לא עושים השבת אבידה על כסף
א
אחת מהעולם
מי שמוצא לוקח
זה החוק
א
איפה האקונומיקה שלי?
באותו הנושא:
מאתיים ואחד עשרה שח או מאתיים ואחת עשרה שח? דחוף.
כשאתם הולכים עם חברים לפארק מים אז איפה אתם משאירים את הדברים שלכם ואת הטלפון?
אנשים מחר יש תבגרות בהיסטוריה ולא התאמנתי בכלל אולי ממש בקטנה ויש לי מאתיים וחמישים עמודים!
מאיזה גיל הרשו לכם ללכת עם חברה/חבר ללונה פארק/סופרלנד?
עדיין אפשר להשתמש בשטר מאתיים הישן והחמישים?
חברים שלי נפגשים עכשיו בפארק ליד הבית שלי כדאי לי ללכת?
באתי לחברה שלי ומצאתי אצלה על השולחן דגל של פלסטין וישראל ביחד, מה זה אומר עליה?
סליחה על השאלה המטופשת... אומרים מתיים או מאתיים?
מקבלים עדיין שטר מאתיים ישן? (אדום)
דיג בפארק הלאומי - שלום לכולם, בפארק הלאומי ברמת גן יש דגים? (אני רוצה ללכת לדוג שם עם חברים) תודה רבה לעונים (זה דחוף).
נרדמתי בפארק עם חברים וידידות שלי איפרו אותי כשישנתי וזה לא יורד מה לעשות?