3 תשובות
כן אני מאודד!
לפני שבוע ראיתי עם חבר ברצף את כל הסרטים שיצאו..
(מהראשון ב2002) עד לחדש ביותר
ולא יצא יותר מדי לראות מוונום בקולנוע (חוץ מספיידרמן 3 שלדעתי הוא היה שם זוועה)
למרות שהבנתי שיוצא עליו סרט אז מגניב
יאא אני.