5 תשובות
כן. המוקד של מיטב ומדורים אחרים במיטב מתקשרים מהטלפון המשרדי והוא חסום לאחרים.
לפעמים גם חיילים מתקשרים מהפלאפון האישי ורוצים שמלשבים לא ידעו את המספר שלהם.
הגיוני, כשאני מתקשרת למלשבים (אני לא במיטב) המספר שלי חסום.
אנונימית
כן זה הגיוני.
האמת שזה אפשרי. אבל תבדקי שלא עבדו עלייך
אנונימי
כן, הם עושים את זה