7 תשובות
כן. מחירי האוכל בקולנוע ממש מוגזמים
כן, במזנון בבתי הקולנוע יקר וסתם מיותר לקנות כשיש בבית
וואי זה כזה ישראלי מצידך. אבל בסדר אני הייתי מביאה בקבוק שתיה למסעדה חח הכל טןב
כן
לא יתנו לך להכניס אוכל.
כן מה את שמה על אנשים.
גם אני מביאה שתייה וחטיף או משהו מהבית. (יש לנו כבר בבית אז למה לקנות שוב חחח)
אנונימית