3 תשובות
אם אתקע בעבודה שאני לא אוהבת אני אשתדל להישאר חיובית ולמצוא בה דברים טובים ולזכור שאני מקבלת על זה משכורת בכל פעם שקשה לי. אני אשתדל לחפש אפשרויות נוספות בזמן שאהיה שם
אני רוצה להיות מרצה בהיסטוריה או בתחום הפסיכולוגיה
אני אשתדל כמה שיותר לא להגיע למצב של עבודות קטנות, וגם אם אני עדיין אלמד את המקצוע שאני רוצה, שזה חינוך מיוחד.
וכמובן לעבוד עם ילדים בעלי מוגבלויות, תסמונת דאון אוטיזם.
אני ארצה לעסוק בקרימינולוגיה, היסטוריה, פתולוגיה וארכיאולוגיה.
אם אני "איתקע" בעבודה שלא טוב לי בה ואין הרבה אפשרויות אני אנסה להפיק מזה את המיטב ולמצוא בעבודה הזאת את הדברים הטובים.