8 תשובות
מצחיק שהם עובדים במקדטלנס ומתנשאים עליך
אנונימית
2 אופציות:
להתפטר
לעשות מה שאת רוצה ולצאת מנק הנחה שמקדונלס רוצים עובדים יותר מאשר רוצים אותם ככה שלא יפטרו אותך ככ בקלות (מניסיון)
קודם כל התשובה של ברק אובמה הצחיקה אותי ^
למרות שזה אולי לא יזיז להם אבל זה יכול להיות מצחיק

התשובה שלי - לפעמים שקט ולהגיד "כן כן..." עם העיניים זה חזק מכל תגובה אחרת... אדישות. אבל חזקה..
per
את יכולה להזמין משהו גדול ומבלבל ואז חאמר לא בעצם תוריד את זה תוריד את זה ואז תאמרי לא משנה אני כבר לא רעבה
וואי תקשיבי גם אני עובדת במקדונלדס וזה בדיוק אותו דבר גם לי, אל תשימי עליהם, שימי עליהם זין אחד גדול מי הם בכלל ואם את רוצה לדבר בפרטי אז בכיף.

כי את ילדה יחסית אליהם זה גם קורה לי אין מה לעשות
לשים פס, להתעלם.
אם את עובדת שמה, תתפטרי, תחזרי לשם כלקוחה תתנשאי מעליהם ותדפקי להם משפטים כמו:
"את העשר שקל בשעה שלכם, משלמים לכם בצ'יפס או בכסף רציני?"
"כשאתם רוצים להביא לאח/בן שלכם מתנה ליום הולדת, אתם מביאים לו את הצעצוע מהארוחת ילדים?"
"איך זה מרגיש להיות תקוע בעבודה בלי כסף, בלי תנאים, בלי עתיד ולהיות כמו משרת של אנשים?"
קיצר תתחילי להשפיל אותם כזה