6 תשובות
אני עושה שעווה אז..
דווקא לא. אם עושים עם סבון ומים, זה חלק לגמרי
חחח גם לי קשה
קשה להגיע לזה חח
וקשה הברכיים, תמיד אני נחתכת:
וקשה הברכיים, תמיד אני נחתכת:
אנונימית
כן חח למי יש כוח לזה
ככ לא מחכה לחופש ולשורטים
ככ לא מחכה לחופש ולשורטים
חחח לא כל כך היתרגלתי
באותו הנושא: