5 תשובות
w
w
אבל אומרים גם וגם זה לא כזה משמעותי
אבל אומרים גם וגם זה לא כזה משמעותי
מה?!
תמיד אמרתי v
תמיד אמרתי v
בגלל שאני רוסי אז אני אומר עם v...
פשוט אומרים ככה ברוסית
פשוט אומרים ככה ברוסית
באותו הנושא: