4 תשובות
לא
לא אגיד לו כלום. כמו שלי יש ידידים גם לו יש
יפריע, אדבר איתו לא אפרד
למה שזה יפריע? מותר לו שיהיו לו ידידות כמו שמותר לי שיהיו לי ידידים. זה שאנחנו ביחד לא אומר שאני צריכה להפסיק להיות חברה של החברים הטובים שלי...
באותו הנושא: