4 תשובות
כי זה כדור חזק.
התרופות מתפרקות, וחומרים מהם הולכים לכבד, אופטלגין ממש כדור חזק ולכן הוא עושה יותר נזק שם.
אלו הסיבות
תרופה זה כמו סם (זה סם, האמת היא, מילה נרדפת). ככל שזה במינון גבוה יותר, קשה לגוף לעכל את זה. זה אומר שעדיף לצרוך את זה כמה שפחות. (רק לכאבים חמורים)
כי זה שטויות כבר עשו מחקר גילו שאדוויל וכאלה זה יותר מזיק, כן אופטלגין זה חזק אבל יש מלא תרופות חזקות ותאמת בשבילי אופטלגין זה אחד החלשים, אני לוקחת תרופות במינון הרבה יותר גבוה ולא משפיעות עלי.