הוא בכללי בן אדם שמאוד נחמד לכולם ומחמיא לכולם, אבל כולם אומרים שזה נראה שאנחנו בקטע, וכשאנחנו נפגשים אז זה תמיד במקרה ולא כי קבענו אבל תמיד כשאנחנו כן נפגשים הוא תמיד מתייחס אליי הרבה יותר מלאחרים, אומר כל הזמן כמה שאני חשובה לו ושאכפת לו ממני ולא מפסיק להחמיא לי על הפרטים הכי קטנים. מצד שני כל פעם שאני מנסה להתחיל שיחה באינסטה/מתקשרת הוא מסנן או שהוא פשוט עונה בתשובות ממש קצרות ורומז שלא בא לו לדבר איתי. ופעם הוא תמיד היה מתקשר ושואל איך אני מרגישה ואיך היום שלי היה והראה שממש אכפת לו, ואני ממש ממש מבולבלת למה הוא כזה נחמד אליי כשאנחנו נפגשים ובטלפון כבר לא?