2 תשובות
תשאלי אותו הוא ממש אידיוט.
יכול מאוד להיות שהוא ביישן בטלפון, או לא מתחבר לשיחוצ טלפוניות ויותר אוהב לדבר איתך במציאות, כדאי לך לדבר איתו על זה בלי להתבייש