התחברות
הרשמה
צחצחתי שיניים במברשת שיניים של חברה היום כי שכחתי את שלי, וקצת כואב לי הגרון ויש לי טעם מוזר כזה בפה המשך בפירוט קצר
והיא הייתה חולה בימים האחרונים עם כאב גרון ויש לי הרגשה כזאת שכאילו יש לי משהו תקוע בשיניים אבל אין כלום. אני סתם אוכלת תסביכים?
10 באפריל 2018, 00:44
צחצוח שיניים
מברשת שיניים
בריאות השן
תשובה אחת
אולי זה פשוט לחץ.. תרגעי ותאמיני שיהיה טוב.
Y
Yollo
באותו הנושא:
לא מפחידה אותכם המחשבה שאולי מישהו בטעות השתמש לכם במברשת שיניים ולא אמר לכם?
לכל מי שיש גשר בשיניים, אתם מצחצחים שיניים עם מברשת שיניים רגילה או מיוחדת?
היום צחצחתי שיניים חזק ובטעות קיבלתי מכה עם המברשת בחניכיים למעלה יש דרך לעביר את הכאב?
מברשת שיניים מומלצת לשיניים רגישות - איזה מברשת שיניים הכי טובה לחניכים רגישות?
מה יותר טוב, מברשת שיניים חשמלית או מברשת שיניים ידנית?
מה קורה אם משתמשים במברשת שיניים של מישהו אחר?
איך לחטא מברשת שיניים?
אם התבלבלתי ובמקום לצחצח במברשת שיניים שלי צחצחתי בשל מישהו אחר.. עברתי לעצמי חיידקים?
צחצוח שיניים לכלבים במברשת ומשחת שיניים של בני אדם - האם אפשר לצחצח לכלבים שיניים במברשת שיניים רגילה, (של בני אדם) ומשחת שיניים קולגייט?
לאכול עכשיו או לא? כבר צחצחתי שיניים
צחצוח שיניים לפני המצאת המברשת - איך פעם היו מצחצים שיניים לפני המצאת מברשת שיניים ומשכת שיניים?