התחברות הרשמה

זה הרבה להיום?

כריך עם חביתה, לחמניה חומה עם חומוס ועגבניה, פלפלים עם גבינה, ותכף גם סושי
9 באפריל 2018, 18:31
סלטיםערך קלורימתכונים    
2 תשובות
לול זה שום דבר. ועוד מעט ערב.
חח איך את יכולה
א
אני מלכת המאדים :) באזי.נגה
הסושי יהפוך את זה לסביר.
מבחינה קלורית זה סביר. לא הרבה מידי.
.MAAYAN.
באותו הנושא:
בנות, איך הייתן מרגישות אם הרבה היו רוצים אתכן אבל בעיקר בגלל המראה החיצוני שלכן?
בנות, אם הרבה היו דלוקים עליכן רק בגלל המראה שלכן, הייתן נעלבות?
בנות, נניח והייתן מאוד יפות, והרבה היו רוצים אתכן רק בגלל המראה, הייתן נפגעות? או מוחמאות?
זה הרבה להיום?
זה הרבה להיום?
אם ג'סטין ביבר לא היה נראה טוב עדיין היו לו כל כך הרבה מעריצים?
אכלתי הרבה להיום?
זה הרבה להיום?
בנות אם הרבה היו שואלים אתכן אם אתן מדביקות ריסים, הייתן נעלבות או מוחמאות? ולמה?
למה אתמול הרבה היו בכותל?
אכלתי היום הרבה? להפסיק לאכול להיום?