15 תשובות
אני לא יודע בדיוק אבל עדיף לעשות את זה עם בעיקר כושר גופני ותזונה טובה.
את כבר רזה, את רוצה להיות בתת משקל?
לא חושבת שצריך לרדת במשקל הזה.
להיות במעקב עם דיאטתית ולא לעשות שטויות
מה?
את רזה.. אין לך לאן לרדת. מקסימום מקסימום 2 קילו, לדעתי אחרי זה תהיי תת משקל.
"רזה" זה מראה.
את יכולה להיות בעודף משקל ולהיראות רזה, המשקל לא משנה הרבה.
אם את סבבה עם המראה שלך, אל תורידי, סתם מיותר.
שואל השאלה:
אני לא באמת רזה כמו שזה נשמע...
אני מתביישת באיך שאני נראת
בשביל להיות רזה
צריכה להיות 48 קילו בערך
המשקל לא קשור למראה אם את נראת רזה או לא, זה השומן, כדי להוריד אחוזי שומן צריך לעשות אירובי (ריצה, אופניים, שחייה..)
אין דבר כזה משקל "רזה".
אנונימית
אם את באמת רוצה לרדת נראלי עד משקל של 47 קילוגרם יהיה בסדר. אני שוקלת 48 ואני 1 או 2 סנטימטר מעליך..
בערך 3 או 4 קילו אם את אומרת שאת לא נראית כמו שזה נשמע, ואפשר גם לנסות להתחטב קצת ולהעלות מסת שריר במקום מסת שומן
את שוקלת בדיוק כמוני
וזה אחלה משקל אחותי
אם את רוצה ש"נייפה לך את המציאות" - את חייבת להיות גם קצת מציאותית בעצמך - אף פעם לא ראינו אותך ואין לנו מושג איך את נראת בהתאם למשקלך + אנחנו לא מומחים... וכל הבולשיט הזה של "משקל צריך להיות בלה בלה בלה בהתאם לגובה" זה לא מדוייק כי משקל תלוי בכל כך הרבה גורמים - אם את לא מרגישה בנוח עם המשקל ומרגישה שאת צריכה להוריד - ממליצה לך ללכת לדיאטנית - היא תגיד לך אם המשקל שלך תקין מבחינה בריאותית ותגיד לך גם אם יש צורך שתרדי/ יש אפשרות לגרום לכך ותביא לך תפריט והכל...
אני מבינה למה את מתכוונת שאת לא רוצה רק משקל בריא... יכול להיות ואת אולי צריכה להתחטב ולא לרדת - פעילות גופנית יכולה לעצב את הגוף ולתת לו מראה יותר "מספק"...