3 תשובות
אי אפשר
זה תהליך
{zZ
שואל השאלה:
בערך..
אנונימית
סיפור מהחיים שלי:
פעם בכיתה ו הייתי ילדה דיי מקובלת אבל היו הרבה ילדים שלא אהבו אותי וחשבו שאני חננה כזאת.. באתי ואמרתי להם "מה הפאק*נג בעיה שלכם לתת לי הזדמנות ולהראות לכם את מי שאני, את הצחוקים שלי ואת השטויות שלי.. אני יכולה להיות בידיוק כמוכם ולהשתלב אבל לא אתם שופטים אנשים כאילו אתם מעל כולם" ואז הם נתנו לי הזדמנות להראות את מי שאני ופתאום כולם הבינו שאני אחלה ילדה
{zZ
באותו הנושא: