4 תשובות
שוגי פחות בריא אבל יוצר טעים...
הצהוב לא מצופה סוכר והשוגי כן.
אני אוהבת את השוגי
נראה לי שהצהוב הוא ללא סוכר והאדום עם, לפי דעתי האדום יותר טעים אני לא אוהבת את זה בלי כלום אין לזה טעם
שוגי מצופה סוכר... אני ספציפית לא מסוגל לאכול את הרגיל רק את המצופה